|
Forum gier internetowych Plinga Forum gry Wiejskie Życie, Klondike, Moonstars i Świat Marzeń
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_=yarek=_
starszy farmer
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:37, 12 Wrz 2014 Temat postu: Duże sanie |
|
|
Jak to jest z tymi saniami: małymi mogę dojechać tylko do pierwszej osady: Pieśń Wiatrów i w przyszłości do Indygo.
Chciałem kupić duże sanie za szmaragdy, wydałem na to 35 szmaragdów i okazało się, że tylko odblokowałem możliwość kupna i muszę jeszcze wydać 1000000 monet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kargul
traktorzysta
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:39, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Duże sanie są na tym etapie gry nieosiągalne, dlatego wymagane były szmaragdy do odblokowania możliwości kupna, a cena to już inna sprawa
Kolejne sanie na jakie możesz sie wymienić w lokalizacji "Pieśń Wiatru" to "Szybki Wiatr" trzeba do wymiany dołożyć trzy średnie kamienie księżycowe.
Wymiana się opłaca, bo można wziąć więcej na sanie i szybciej jadą, czyli psy potrzebują mniej karmy.
Zobacz porównanie wszystkich zaprzęgów:
Cytat: |
Małe sanie to są Twoje pierwsze sanie, które otrzymasz po wykonianiu pierwszych zadań związanych z wyprawami.
Przebieg: 100 km
Ładunek: 100 kg
Prędkość: 20
1 dzień podrózy: 1 kasza
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru i Indygo.
********************************
Sanie Lekki Wiatr stworzysz na wyspie Pieśń Wiatru:
Małe sanie+ 3 średni kamień księżycowy
Przebieg: 125 km
Ładunek: 120 kg
Prędkość: 25
1 dzień podróży: 2 kasze
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru, Indygo, Uchty i Orlego Gniazda.
************************************
Orle sanie stworzysz je w Orlim Gnieździe.
Lekki wiatr+ 10 małych rubinów
Przebieg: 125 km
Ładunek: 300 kg
Prędkość: 25
1 dzień podróży: 4 kasze
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru, Orle Gniazdo, Uchta, Polar- Side, Indygo, Skalp.
**************************************
Szamańskie sanie zrobisz w miejscowości Polar- Side.
Orle sanie+ 10x 5 karatowych diamentów
Przebieg: 150 km
Ładunek: 400 kg
Prędkość: 30
1 dzień podróży: 2 kasze+ 2 ryby
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru, Orle Gniazdo, Uchta, Polar- Side, Indygo, Skalp, Chandamas.
******************************************
Sanie Indygo zdobędziesz w Świątyni na Indygo.
Szamańskie sanie+ 10x 15 karatowych diamentów
Przebieg: 180 km
Ładunek: 800 kg
Prędkość: 30
1 dzień podróży: 4 ryby
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru, Orle Gniazdo, Uchta, Polar- Side, Indygo, Skalp, Chandamas, Miraż.
*******************************************
Duże sanie zakupisz w sklepie.
Cena: 1.000.000 monet
Przebieg: 100 km
Ładunek: 250 kg
Prędkość: 20
1 dzień podróży: 2 kasze
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru, Indygo.
********************************************
Sanie towarowe zakupisz w sklepie.
Cena: 150 szmaragdów
Przebieg: 150 km
Ładunek: 600 kg
Prędkość: 30
1 dzień podróży: 4 ryby
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru, Orle Gniazdo, Uchta, Polar- Side, Indygo, Skalp, Chandamas.
*********************************************
Nowoczesne sanie dostępne tylko w sklepie.
Cena: 250 szmaragdów
Przebieg: 210 km
Ładunek: 1.000 kg
Prędkość: 35
1 dzień podróży: 6 ryb
Dotrzesz nimi do Pieśń Wiatru, Orle Gniazdo, Uchta, Polar- Side, Indygo, Skalp, Chandamas.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kate340
parobek
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:36, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
czy mając już duże sanie można jakoś powrócić do poprzednich? Tzn.do sań z Indygo. Czy muszę kupić sanie towarowe bądź nowoczesne, aby zwiększyć zasięg i pojemność sań?
kate340
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kargul
traktorzysta
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:42, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dużych sań nie warto kupować.
Na odblokowanie trzeba wydać 35 szmaragdów, a następnie kupić je za 1000000 monet.
Zabierają do 250 kg i jeżdżą na dystans 100 km. Czyli są dużo gorsze od Orlich sań.
Generalnie nie można mieć dwóch sań, zawsze się je wymienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marchewa
starszy farmer
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:40, 11 Cze 2016 Temat postu: Jak wyruszyć na ekspedycję |
|
|
Aby wyruszyć na ekspedycję, musisz najpierw znaleźć mapę.
Zdobywanie mapy
Mapę znajdziesz od razu po przybyciu na miejsce. Przed wyruszeniem na ekspedycję należy się dobrze przygotować. Pierwsze zadanie, od którego rozpocznie się nasza ekspedycja, nosi nazwę „Początek nawigacji”. W księdze przygód można je znaleźć na pierwszej stronie.
Sanie
Kliknij sanie, a otworzy się okno z dwiema zakładkami: Uprząż i Bagaż. W dziale Uprząż można znaleźć wszelkie informacje o saniach: rodzaj karmy i ilość potrzebna na jeden dzień drogi, maksymalny dystans; dowiesz się tu również, na ile dni można jednorazowo nakarmić psy w domu oraz ile jednostek ładunku można przewieźć. W zakładce Bagaż zobaczysz, co jest w twoich saniach, a także ile masz w nich wolnego miejsca.
Karmienie psów
Psy można karmić, klikając przycisk „Nakarm psy”: kaszą – szare psy (zaprzęgowe), rybami – białe (husky). Jeśli masz za mało pożywienia lub przygotowanie go zajmuje dużo czasu, możesz kupić pokarm za szmaragdy. Kaszę i ryby można przygotować w spichlerzu.
Mapa
Kliknij zakładkę Mapa. Zobaczysz przed sobą mapę Klondike. Okrągłymi ikonkami oznaczono lokacje. Jeśli ikonka się kręci, oznacza to, że właśnie w tej lokacji się znajdujesz. Najeżdżając kursorem myszy na jedną z lokacji, zobaczysz, jaką odległość należy pokonać, aby się do niej dostać, i ile dni trzeba jechać. Jeśli wszystkie kółeczka są białe, możesz jechać do tej lokacji, ale jeżeli widzisz czerwone kółeczka, musisz ulepszyć sanie bądź kupić lepsze w kramie w dziale Zwierzęta. Po kliknięciu ikonki lokacji pojawi się okno potwierdzenia. Zobaczysz w nim, ile dni trzeba jechać do lokacji, na ile dni zostało jedzenia, jaki ekwipunek będzie ci potrzebny i czy masz go w saniach. Klikamy przycisk W DROGĘ.
Ekwipunek
Ekwipunek jest potrzebny do przemieszczania się pomiędzy lokacjami. Niezbędny dla każdej lokacji ekwipunek można przejrzeć, otwierając zakładkę Mapa i klikając ikonkę lokacji. Ekwipunek można zrobić lub kupić za szmaragdy.
Cechy lokacji ekspedycyjnych
Po przybyciu do lokacji zobaczysz cały teren zakryty chmurami. Aby można było poruszać się po terenie, musisz wyciąć trawę, krzaki oraz usunąć kamienie i drzewa, które stoją na twojej drodze. Usuwając wszystko pojedynczymi kliknięciami, osiągasz niewielki zysk, ale jeśli klikniesz obiekt kilka razy z rzędu, otrzymasz wiązkę lub blok kamienny, które po przyjeździe do bazy macierzystej zmienią się w górę prezentów. W wielu lokacjach są budynki kluczowe, które znajdują się wysoko w chmurach. Budynki te należy znaleźć i dokończyć ich budowę, aby móc używać ich jako magazynu lub przeprowadzać w nich wymianę.
Jak usunąć większe obiekty?
Czasami na drodze trafiają się kamienie lub drzewa, których nie możesz usunąć, mając za mało energii. W takim wypadku należy wzmocnić się energetykami, które mogą być w twoim magazynie, lub kupić energię, klikając przycisk „Więcej energii” w górnej części ekranu.
Jak uzyskać przedmioty zdobyte w ekspedycji?
Aby uzyskać przedmioty zdobyte w ekspedycji, należy wrócić do macierzystej lokacji i wyładować wszystko z sań.
Sanie
Sanie są potrzebne do przemieszczania się pomiędzy lokacjami. Najpierw dostajesz sanie z jednym psem (zaprzęgowym), ale można je ulepszyć, wymieniając je w lokacjach Pieśń Wiatru, Miasto Polarne, Orle Gniazdo lub Indygo bądź kupując nowe w sklepie. Zdarza się, że po przyjeździe na stację nie masz pożywienia na drogę powrotną. W takim wypadku można kupić pokarm dla psów za szmaragdy albo po prostu kliknąć ikonkę „Do domu”, jednak wtedy po powrocie w twoich saniach będzie tylko ekwipunek konieczny do podróży na stację, a po drodze stracisz pozostałe rzeczy. Możliwe jest też, że podczas pobytu w lokacji okaże się, iż twoje sanie mają za mały dystans, aby wrócić do domu. Możesz jechać do domu, ale stracisz całą zdobycz z sań i pozostanie w nich tylko ekwipunek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|